leveringsvoorwaarden
Leveringsvoorwaarden Koloniaal Teakhuis Utrecht BV bij aankoop in de winkel.
1). Bij het bezorgen van meubelen aan huis worden de meubelen tot op de door u gewenste plek gezet, tot op maximaal de eerste verdieping vanuit gegaan dat we via de normale toegang op die plek kunnen komen. Mocht het niet mogelijk zijn via de normale toegang op die plek te komen en zijn er externe (hulpmiddelen) voor nodig dan zijn deze kosten geheel voor de opdrachtgever. Mocht een levering niet plaats kunnen vinden omdat normale toegang niet mogelijk is en wij de meubelen opnieuw moeten aanbieden dan zullen wij hiervoor bezorgkosten in rekening brengen.
2.Transport wordt gratis verzorgd bij een aankoop van meer dan € 800,- in een straal van 10km. vanaf onze winkel van Rensselaerlaan 2a Utrecht). Daarbuiten vragen we een bijdrage die afhankelijk is van orderbedrag en afstand. Voor het bezorgen van een aankoop van onder de € 800,- vragen wij in Utrecht een bijdrage van € 35.-.
3. Koloniaal Teakhuis Utrecht B.V. is alleen aansprakelijk voor de artikelen tijdens transport indien zij in eigen beheer leveren bij de kopers. Eigen transport door kopers is voor eigen risico en men kan geen beroep doen indien er tijdens deze handelingen schade ontstaat.
Levering:
De aangegeven levertijd is zuiver een tijdsindicatie en geen bindend termijn. Recht op annuleren is alleen van toepassing als de levertijd meer is overschreden als de aangegeven indicatielevertijd.
In het uitzonderlijke geval als een levering langer duurt dan de aangegeven levertijd, ontvangt u van ons altijd een bericht.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
In alle aanbiedingen van Koloniaal Teakhuis Utrecht BV wordt de verwachte levertijd aangegeven. Zodra de bestelling van u is binnengekomen ontvang u per e-mail of telefonisch bericht voor een ophaal of bezorgafspraak.
Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
In alle aanbiedingen worden de bezorgkosten weergegeven.
Bij levering: U dient bij de ontvangst van uw bestelling te controleren of deze correct is. Is dat niet het geval, dan dient u direct contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier, dan helpen wij u zo snel mogelijk verder.
Retournering
Het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren. De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking.
Hoe kan ik een retour aanmelden?
Retour zendingen dienen altijd direct en vooraf gemeld te worden aan onze klantenservice via het contactformulier op onze website.
Wie betaalt voor de verzendkosten voor retourzendingen?
In geval van een verkeerde levering zorgt Koloniaal Teakhuis Utrecht BV voor het retourhalen van de goederen.
In de volgende gevallen komen de retourkosten voor eigen rekening:
· Bij retournering van een product wegens annulering na verzending
Koloniaal Teakhuis Utrecht BV houdt zich niet aansprakelijk voor verder beschadigde en zoek geraakte geretourneerde zendingen. Vraag daarom op het postagentschap of ontvanger altijd om een traceercode of ontvangstbewijs en bewaar deze goed.
Het is belangrijk om uw bestelling zo snel mogelijk te controleren op inhoud, beschadigingen of defecten. Indien u een afwijking, een beschadiging of defect constateert, meldt dit dan direct aan de klantenservice via de contact formulier op de website.
Wat moet ik doen als mijn product defect gaat binnen de garantietermijn ?
Alle artikelen die koloniaal Teakhuis Utrecht BV verkoopt hebben garantie, tenzij anders overeengekomen. Als het product binnen de aangegeven garantietermijn een defect vertoond, dient u dan contact op te nemen met onze klantenservice.
Na de defect melding ontvangt u een e-mail met daarin instructies om het serviceproces in gang te zetten. Dit kan inhouden dat er binnen 2 á 3 werkdagen contact wordt opgenomen om de serviceprocedure door te spreken en afspraken te maken.
Geen antwoord op je vraag?
Neem contact met ons op. We helpen je graag verder.